Valfri lördag...

Livet livet livet...
Att tiden går fortare när man blir äldre känns mer och mer som sanning! 
Visst är livet ständigt föränderligt, alltid i rörelse!
I mitt jobb möter jag dagligen nya utmaningar, min vardag är fylld av nya människor och nya intryck.
Men nu känns det ändå som att det är samma lördag varje lördag... 
Veckorna flyter ihop till en enda väldigt lång månad, bara med valfritt namn, kanske det är september.
Trots det så vaknade jag lika mycket för tidigt denna lördag, sminkade mig, diskade, förberedde fläskfilé och hasselbackspotatis till middagen, hittade mer disk i dotterns rum, dammsög... 
Och nu sitter jag och inser att denna exakta lördag har infallit så många lördagar.
Händer det er också ??
Att ni stannar upp och vet om att ni är lyckligt lottade som har allt ni har?
Men ändå önskar att lördagen ibland innehöll mer än ett städat hem som snart doftar kryddig fläskfilé och hasselbackspotatis? 
Ja ja detta är gnäll över små potatis, eller eftersom det är lördag, små hasselbackspotatis 😉 
Önskar alla ljus och trevlig lördag ❤
 
 
En kommentar publicerat i Upp O Ner Om Allt
Taggar: 2020, Damsugare, Frågor, Hasselbackspotatis, Life, Lördag, Städa, livet
#1 - - Anonym:

Är det någon som kan konsten att bryta mönster så är det väl du!?
Upp och nicka -sockerdricka!
:)

Svar: Check på den ❤
Sara Tengvall