Yesterday o mardrömmar.

 
Igår ställde ja inte till med något varken vettigt eller ovettigt, göööör tråkigt faktiskt.
 
Eller jo vettigt i den bemärkelsen nyttigt, för ja gjorde som terapeuten sagt åt mig, va-i-mig-själv o försökte hitta sätt att tycka om mig...
 
Ja lyssnade på medveten meditation vid havet o grinnade när ja lät alla demoner få komma till mitt medvetna jag.
 
Sen skrev ja på min barnbok som ja lovat min mormor, min lilla fina Mojan som tror att skriva o illustrera barnböcker är mitt framtids yrke.
 
O ja bokade en helkropps masage tills idag kl 16, en timme för 280 spänn hur billigt är inte de!!! 
 
Sen köpte ja kebab hos bästa kebab haket o somnade väääldigt tidigt, vilket gjorde att ja vaknade kl 3 av en så overkligt verklig dröm där min man lämnade mig för att ja blivit så sjukt tjock... 
 
I drömmen kom alla monster från mitt liv tillbaka o skrek hur ful o äcklig ja är, ja kunde inte hjälpa det, ja va tvungen att kräkas... 
 
O dum som ja är somnade ja om o drömmer samma dröm, men nu tänker ja inte spy ur ångesten!!
 
Ja tänker inte låta fröken bullemi ta över min semester!!! 
 
Så nu börjar ja om, ny dag, nya möjligheter! 
 
Good morning S