JÄTTE störande S.

Då har ja lyckats störa i två viktiga, låt oss kalla de heders stunder, idag. 
 
De regnar idag på Malta o som med allt väder här är det ungefär som mitt känslo liv... 
 
Man kan sätta JÄTTE o SUPER framför all sorts väder o för den delen känslor. 
 
Så det regnade JÄTTE mycket o blåste SUPER mycket när ja bestämt skulle se saker.
 
Ja kolla in fantastiska, ett annat ord som passar Malta o mig, ställen som "lady of the grotto" som ligger i under en fantastisk kyrka i Melleiha. 
 
Den kyrkan va öppen sa snäll tant i en affär som ja sökte skydd mot regnet i, bara o gå in...
 
Så ja gick rätt in i en högtidlig predikan, högljut in i den för stora kyrkdörrar låter mycket... 
 
Ja kunde lixom inte gömma mig så ja satte mig snällt o upplevde fantastisk sång som ja inte kunde sjunga me i. 
 
Sen va ja snäll o lämnade plats till ett par under det pyttelilla skyddet där bussen skulle komma, min buss va dock 30 min försen o ja åkte dyngsur hem från sevärdheter o predikningar. 
 
Den andra heders stunden ja tyvärr störde i va dom som bor direkt under mig...
 
Varför låste ja inte hann ja tänka innan ja stod mitt i deras rum o insåg att ja inte gått tre trappor upp... 
 
De va nog det för idag, eller nej inte riktigt, ja o Martin har oxå hunnit vinna biljard match mot den "fulla delen" av gänget som åkte hem idag.   
 
Som pris fick vi en "lånad" skylt med något obegripligt, en lika obegriplig sång med underhållande dans o färstås all-inclusive öl.
 
Utan dom är de redan tyst som i graven, eller tyst som i grottan, på våran våning, dock inte lika tyst i rummet under... 
 
Nu ska ja sova JÄTTE mycket!!
 
O hur härligt de än är så saknar ja min man SUPER mycket, bara så du vet Mike. 
 
Good night från störande S.
 
 
#1 - - Grethe Hagen:

Lille söte vennen 😃 💖 Du klarer det meste du 😘😘😘 Sååååå dårlig gjort at du har dårlig vär da!! Men håper du koser deg for det 😃 Og at du har sovet godt 💕 Kleeeemz 💖

Svar: Godingen min!!! Kram
Sara Tengvall