Day 3 with an accent.

Day 3 with an accent.
 
Efter att ha pratat med min Alicia tre gånger är ångesten under kontroll.
 
O tack min älskade Mike för att även du ringde, de gör så mycket med den lilla kärleks bekräftelsen!!
 
Just nu sitter ja o försöker bränna mig jämn...
 
För igår satt ja på något vis för länge o fick en fin (om man gillar röd) färg på höger axel, så de är väl bäst att matcha den på vänster:) 
 
Ja har inte bara fått denna vackra röda färg utan oxå fått en snygg, fortfarande dock dyngsur, hatt!! 
 
Hatten fick jag för att doppa mig i den svårt kalla poolen. 
 
Men eftersom mina nya galna vänner har
all-inclusive så hjälpte de till med tre öl o en drink som va jätte fin o sjukt stark innan själva badandet. 
 
Väl i domnade kroppen bort av kylan så ja har till o me lekt nån form av vatten-wolly-boll utan att frysa. 
 
Sen "shrinka" ja lilla hotell gänget med mitt sedvanliga psykologi test o de är en bra känsla idag. 
 
Lilla gänget är britter, in a good way;) 
 
En skön samling av människor, en typ 35-40 år framåt o galen Colin som känner att
all-inclusive dricka gäller även mig, nu minus hatt.
 
Hans mycket sansade o lugna barndomsvän Jeff som inte dricker men äger en bar.
 
Jeffs bartender Jamie, 19 bast med lika mycket adhd som mig fast omedicinerad, solar med strumpor på o som inte kan simma, eller spela fottboll vilket diverse grann balkonger blivit medvetna om. 
 
Martin, 50+ jobbar oxå hos Jeff, mycket inteligent o känslig man med ett lung som ja tror denna samlig behöver för att komma upp till frukost. 
 
Sen har vi Loreen, 45-50, skotts härlig kvinna, som har lätt till skratt o sång, hon oxå ingår i all-inclusive-a-la-Colin o vi kände oss rather tipsy framåt 13 :) 
 
Som ni förstår har ja inte heller idag lärt mig att inte vara i solen mitt på dagen...
 
Druckit mycket vatten har ja dock gjort o ätit pankaka eftersom min lilla älskade Alicia skäller på mig om ja glömer att äta. 
 
Nu ska ja vila, ta ett varmt bad o sen gå ut me gänget på nån form av kareoke runda.
 
Over and out/ S.
 
 
 Några ur "gänget"