Denna himmel och dessa shenken kompisar !

Nu är de så mycket magiskt ja vill förmedla att ja inte hinner få ut de utanför mig själv !! 
 
Som när ja pratar snabbt, oavbrutet, i ultra hypomani, fast allt är i huvudet !!! 
 
(Och de är nog min familj tacksamma för...)
 
Men kort o inte för invecklat: 
 
Himmelen är bäcksvart, stjärnklart så varje liten gigantisk stjärna lyser som små solar. 
 
Innan mörkret kom var solen uppe o skapade fantastiska fäger som gav sån varm energi.
 
Min "kompis", shenken-killen, Fredrik, leveredade äntligen massage bänken ja köpt i julklapp till min man.
 
(Eller ja de är ju egentligen till mig, men han kommer få ännu mer avslappnande muskler o bättre humör :)
 
Ja är så dålig i kroppen att ja förmodligen inte borde stå upp alls, MEN ja har ett nytt hopp i hela mig som lixom vill laga allt o ja TROR på framtiden ! 
 
Med kärlek till er alla, känn allt härligt o
bara lev här o nu!!!
 
S.
 
 
#1 - - Momi:

Kram och all kraft till dig!
💪🏼 💞

Svar: Älskar dig
Sara Tengvall