Nya vänner hjälper ångesten!!

De är fredag, min man har lagat mys mat, köpta räkmackor ;)


Ja älskar min man, ja älskar räkmackor.


Livet är jävligt upp o ner just nu trots allt som är fantastiskt.


Ja har fått en till guldklimp till vän, en sån där vän som gör att ja inte känner mig ensam när minnen kväver mig.


Finaste Nettis, tack för att du fanns just på min resa genom "ljus-meditationen"!!!


Ja har inte kräkts idag, vilket är bra, efter några dagar av rejält återfall till fröken bulimi.


Ja har känt mig som det äckligaste, tjockaste, puckot i världen.


Ja är älskad, ja är en super mamma, ja är bra på att älska stort...


Ja är misslyckad i allt annat...


Som sagt de är mycket upp, o ner, o upp igen just nu, men ja är tacksam för allt o alla ja har.


God natt mina fina där ute.

 
Just de en till bra sak är att de finns ett fantastiskt vilorum på rehab resan oxå!!
#1 - - Anonym:

Tack min vän föralltid så glad att vi träffades massa kramar och pussar Nettis ;) <3

Svar: ❤❤
Sara Tengvall

#2 - - Grethe Hagen:

SARA 💖

GLEM ALDRI HVOR MYE LYS DU SPRER..
Hvor mye stötte du gir..
Hvor mange smil du henter fram
og hvor mange hjerter du varmer..
Ved å väre akkurat som du er!!! 💗

Svar:
Sara Tengvall

#3 - - Sara:

Du är en varm och omtänksam människa som ger så mycket till alla runt omkring dig! Du är inte alls misslyckad! Ge dig själv lika mycket ömhet och kärlek som du ger till andra, du är värd det 💜

Svar:
Sara Tengvall